مصاحبه آرشیو خبر ها
حتی قصد تمدید قرارداد او را داریم، راه حلی برای مویس کین به یوونتوس پیشنهاد دادم [تکمیلی]

حتی قصد تمدید قرارداد او را داریم، راه حلی برای مویس کین به یوونتوس پیشنهاد دادم [تکمیلی]

مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا می گوید که شرایط موکلش نسبت به فصل گذشته تغییر نکرده است و در صورتی که پیشنهاد مناسبی از راه نرسد ماندن در یوونتوس برای او مفید خواهد بود.

 

شایعات نقل و انتقالات در تمام فصل متوجه هافبک جوان تیم ملی فرانسه بوده است و صحبت ها از علاقه ی باشگاه های بزرگ لیگ برتری و لالیگا به این ستاره ی باشگاه یووه وجود دارد.

 

با این حال مینو رایولا هرگونه تغییر شرایط پوگبا نسبت به فصل گذشته را انکار می کند و اصرار دارد که او و موکلش حتی برای تمدید قرارداد با یووه آماده هستند.

 

رایولا در این باره به گازتا دلو اسپرت گفت:

 

او یک استعداد ناب بود، حالا یک قهرمان تمام و کامل است. قدرت او خونسردی اش است که به وجود انتقادهای زیادی که ابتدای فصل به او شد بر همه ی مشکلات غلبه کرد. او حتی نقش مهم و تعیین کننده ای در تیم ملی فرانسه دارد. من صحبت ها در مورد را درک نمی کنم. تنها می خواهم بگویم که او نشان داد که می تواند پیراهن شماره 10 یوونتوس را بر تن کند، با وجود اینکه مشکلات پیش بینی نشده ای که در تابستان اتفاق افتاد و او نیز با مشکلات اولیه ای روبه رو بود.

 

نقل و انتقالات؟

 

هیچ چیز نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است. تفاهم ما با باشگاه بسیار مهم است. یووه برای او برچسب قیمت 100 میلیون یورو زده است! باید اضافه کنم که ما با باشگاه هماهنگ هستیم و اگر باشگاهی با پروژه ی مشابه یوونتوس در دسترس نباشد به صلاح او است که در بیانکونری بماند. در واقع، ما حتی به تمدید قرارداد او فکر می کنیم.

 

همچنین، رایولا اذهان کرد که او از یوونتوس خواسته است که به مویس کین اجازه دهد تا با قرادادی قرضی در لیگ های برتر خارجی بفرستد.

 

به نظر می رسد بیانکونری در خطر از دست دادن بازیکن بااستعداد 16 ساله خود است که می خواهد در تیم فوتبال بزرگسالان بازی کند، اما رایولا برنامه پیشنهادی اش را برای یووه آشکار کرد.

 

آیا مشکلی در قرارداد با مویس کین وجود دارد؟ این یک سوال کاملاً فنی است، بر اساس تجربه ی شخصی من، بازیکنان جوان و لیگ ایتالیا با همدیگر سازگاری خوبی ندارند. به خاطر این است که من یک مسیر غیرمعمول را برای یووه انتخاب کرده ام: امضای قرارداد با بازیکن و سپس فرستادن او به صورت قرضی به لیگ های برتر خارجی. می دانم که این یک راه حل غیرعادی است، باید ببینیم تصمیم باشگاه در این مورد چگونه خواهد بود.

 

او همچنین در مورد اهداف نقل و انتقالات یوونتوس صحبت کرد، مونرو، میختاریان و لوکاکو و نیز شایعات انتقال کاوانی به یوونتوس:

 

مورنو؟

 

البته که ماروتا با خریدن هکتو انتخاب عالی ای داشته است: او اخیرا پیشرفت زیادی کرده است. به جفری بروما هم باید توجه کرد و او هم تیمی هکتور است. او موکل من نیست اما باید بگویم که پیشرفت زیادی کرده است.

 

میختاریان؟

 

من می دانم که آلگری از او خوشش می آید. و میخی هم می تواند پیراهن بیانکونری را بر تن کند، اما باید با توخل به توافق برسد. درست است که قرارداد او در سال 2017 به اتمام میرسد، اما مربی دورتموند او را غیر قابل فروش می داند. آیا او در یوونتوس خوب کار خواهد کرد؟ من نباید او را در معرض دید قرار دهم. فقط می تونم بگویم که او پسر بسیار باهوشی است.

 

لوکاکو؟

 

البته، یوونتوس به عنوان مقصد می تواند برای او بسیار خوب باشد. آیا این قضیه به سرنوشت ایگواین ربط دارد؟ جو پاریس عوض شده، نمی دانم آیا می توانند 90 میلیون یورو برای او خرج کنند یا نه ― قیمت نفت افت کرده و امیر بیشتر حواسش به جیبش است! به همین دلیل است که او روی ماندن ایبرا تاکید می کند. کاوانی؟ تکرار میکنم، پاریس ممکن است او را هم نگه دارد. و بعدش هم فراموش نکنید که ناصر الخلافی قضیه ی کومان را هنوز فراموش نکرده است. پس قبل از اینکه کاوانی را به یووه بدهد ….

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: